Pasaulį sukausčiusi COVID-19 pandemija verslui metė nemažai iššūkių, tačiau tikrai nesumažino noro didinti pajamas ir plėstis. Internetas tapo itin svarbiu pardavimų kanalu ir ši tendencija pastebima tiek vietiniu, tiek globaliu mastu. Daugelį verslų tai paskatino dairytis į „platesnius vandenis“, o esmine prielaida pasaulinei prekybai tapo vertimo paslaugos. Karantino ribojimai paveikė kontaktines paslaugas, gamybą ir daugelį kitų verslo sričių, tačiau internetas liko nepaliestas. Netgi priešingai!
Kalba yra pagrindinė kliūtis
Panaudojant internetą kaip pardavimo kanalą, verslo plėtra yra paprastesnė nei bet kada anksčiau. Be to, tai nereikalauja didelių investicijų – prekes galima siųsti į įvairius pasaulio kampelius iš centrinės būstinės. Vis dėlto kai kuriais dalykais pasirūpinti reikia ir vienas svarbiausių yra informacijos vertimas.
Anglų kalba dažnai pavadinama verslo kalba, tačiau tai nereiškia, kad kiekvienas vartotojas ją supranta ir dar svarbiau, priima. O vartotojus pritraukti svarbu ir būtina, prekės turi būti pastebėtos informacijos – konkurencija virtualioje rinkoje nė kiek ne mažesnė. Protingas sprendimas yra profesionalios vertimo paslaugos. Esminis kriterijus yra tai, kad šiuo atveju reikalingas ne paprastas vertimas, o lokalizacija.
Lokalizacija vis dar nuvertinama, tačiau nedarykite šios klaidos, net jei orientuojatės į anglakalbę rinką. Paprastos vertimo paslaugos nesuteiks norimo rezultato, ypač rinkodaros srityje: šūkius, aprašymus ir kt. informaciją būtina pritaikyti kultūrinei aplinkai.
Vertimo paslaugos pagerina pardavimus
Daugiakalbės svetainės ir internetinės parduotuvės tapo verslo pranašumu, kurį daugelis įmonių sėkmingai išnaudoja. Tyrimai rodo, kad internete produktų ieško ne tik potencialūs galutiniai pirkėjai, bet ir didmenininkai. Dėl to vertimo paslaugos suteikia galimybę būti pastebėtiems virtualioje erdvėje.
Antra vertus, šiandien net ir prekiaujant vietinėje rinkoje vis dažniau tenka susidurti su kitakalbiais pirkėjais, kurie nori gauti informaciją. Tokiu atveju vertimo paslaugos į anglų kalbą taip pat praverčia: pateikdami informaciją suprantamai ne tik patrauksite tokius pirkėjus, bet ir sutaupysite daugybę laiko – neradę informacijos suprantama kalba pirkėjai skambina pasitikslinti ir toks pokalbis dažnai trunka ne vieną minutę.
Be to, vertimo paslaugos atveria kelius ir į tokias platformas kaip „Ebay“, „Amazon“ ar „Alibaba“. Prekių pardavimas reikalauja palyginti nedidelių investicijų, o potencialių pirkėjų srautas išauga daugybę kartų. Žinoma, čia taip pat vyrauja arši konkurencija, tad laimi tie, kurie savo produktą pristato geriausiai. Aiški ir lengvai suprantama bei lengvai skaitoma informacija padeda patraukti pirkėjų dėmesį ir kuria patikimą įvaizdį. Tai naudinga net ir tuomet, jei varžotės su kitais pardavėjais, siūlančiais kone identišką prekę.
Atidžiai pasirinkite vertimo paslaugos teikėjus
Nors daugelis žinome juokingų vertimo nesusipratimų, jie iš tikrųjų kainavo didelius pinigus. Ir vis dėlto kartais verslas vis dar nusprendžia, kad vertimo paslaugos yra paprastos bei patiki jas tam, kas pasiūlo mažesnę kainą. Tai gali būti didelė klaida, o rinka nėra tokia jau atlaidi – pagalvokite, kaip ilgai patys atsimenate neigiamą pirkimo patirtį ir ar dažnai leidžiate prastam pardavėjui pasitaisyti.
Tarptautinėje rinkoje galioja tos pačios žaidimo taisyklės, o tai, kad potencialių pirkėjų ratas yra didelis, ne visada išgelbės. Būtent dėl to geriausia jau nuo pirmųjų žingsnių elgtis tinkamai ir kurti patikimą, profesionalų įmonės įvaizdį, o pirkėjams suteikti informaciją aiškiai ir patraukliai. Tai padaryti įgalina profesionalios vertimo paslaugos. Lokalizacija šiuo atveju yra itin svarbi, nes tik ši paslauga užtikrina aukščiausią vertimo kokybę. Ir dar daugiau: kai lokalizaciją atlieka profesionalai vertimas gali net pranokti originalą!
Prisiminkite, kad sugriauti reputaciją yra lengva, o pataisyti – sunku. Visada skirkite laiko profesionalų paieškoms ir įsitikinkite, kad vertimo paslaugos bus aukščiausios kokybės. Tai padaryti padės „namų darbai“. Pasidomėkite pasirinkto vertimų biuro veikla, turima patirtimi, panagrinėkite pateiktus jau atliktų lokalizacijos darbų pavyzdžius. Mažiausia kaina ne visada yra svarbiausias kriterijus, ypač kalbant apie paslaugas. Juolab, kad vertimo paslaugos kokybės nepataisysi – reikės vertimą atlikti iš naujo.
Priimkite gerai apgalvotus sprendimus ir padidinkite pardavimus. Mūsų biuro profesionalai bus laimingi galėdami prisidėti prie jūsų verslo sėkmės tarptautinėje rinkoje.