Koks verslas nenorėtų staiga gerokai padidinti savo pelną ir klientų skaičių? Absoliučiai sėkmingas verslo modelis dar nėra atrastas, tad tai gali skambėti kaip naivi utopija. Vis dėlto, yra įmanoma priartėti prie šio tikslo greitai ir efektyviai – tai padaryti padeda vertimo paslaugos. Versdami savo internetinės parduotuvės turinį galite išryškinti įmonės atvirumą globalinėms rinkos srovėms ir pritraukti naujų klientų. Juk verslo globalizacija yra vienas iš tiesiausių kelių į savo srities lyderių poziciją! Taigi, apžvelkime, kodėl internetinės parduotuvės vertimo paslaugos gali tapti efektyviausia investicija į jūsų verslo plėtrą.
Mažesnė konkurencija
Nesvarbu, kokią verslo šaką atstovautų jūsų įmonė, tiesa ta, kad kol kas didžioji dalis kompanijų Lietuvoje neatsižvelgia į daugiakalbės internetinės parduotuvės privalumus šiuolaikiniame socialiniame kontekste. Nors dauguma galvoja, kad Lietuvoje, ypač verslo sektoriuje, nėra daug kitataučių, palyginti su kitomis pasaulio ekonomikos centrais tapusiomis šalimis, jie klysta – kuo toliau, tuo labiau prie šalies ekonominės padėties prisideda užsienio klientai ir imigrantai, tad jų dėmesio užkariavimas gali tapti lemtinga korta, užtikrinsiančia jūsų įmonės sėkmę.
Vertimo paslaugos gali padėti jums išsiskirti iš konkurentų – taip pademonstruosite ir savo verslo kryptingą siekį dalyvauti globalioje rinkoje, ir savo dėmesį klientams. Tai yra ne tik praktiškas, bet ir socialinę atsakomybę atspindintis žingsnis: šiuo sprendimu klientams įrodysite, jog tikite sklandžios kitakalbių integracijos nauda visuomenės gerovei ir užsitarnausite jų pasitikėjimą. Patenkindami visus klientų poreikius patvirtinsite, kad jie pasirinko geriausią variantą.
O jei ruošiatės užkariauti naujas rinkas, vertimo paslaugos tikrai būtinos. Daugiakalbė elektroninė parduotuvė tarnauja ne tik kaip patogus apsipirkimo įrankis, platforma dalytis informacija. Daugiakalbiškumas yra svarbi įvaizdžio, formuojančio pasitikėjimą verslu, dalis. Kokia parduotuvė ar gamintojas atrodys patikimiau: prekiaujanti visoje Europoje ar skirta tik vietinei rinkai? Taigi, vertimo paslaugos suteikia ir netiesioginės pridėtinės vertės, apie kurią visada vertą pamąstyti.
Mažiau investicijų ir pridėtinė vertė
Ne paslaptis, kad globalinė plėtra yra patrauklus, tačiau didelių investicijų reikalaujantis sprendimas. Dažniausiai prireikia steigti padalinius keliose šalyse, atsižvelgti į tautų kultūrinius bruožus, plėsti darbuotojų gretas. Verslas internete suteikia daug platesnes plėtros galimybes atsisakant kai kurių investicijų ir sumažinant plėtrai skirtų lėšų poreikį – prekiaujant internetu iš vieno centrinio padalinio galima pasiekti daugelį šalių.
O vertimo paslaugos yra paprastas būdas pasiekti pasaulinę auditoriją. Pakanka kokybiškai, keliomis kalbomis išversto turinio konkurenciniam pranašumui susikurti. Antra vertus, vertimas padeda pasiekti ir geresnius SEO rezultatus: natūraliai plečiamas turinys, daugėja raktinių frazių ir skirtingos svetainės kalbos tarsi „palaiko“ viena kitą. Tai yra itin efektyvi optimizavimo paieškos sistemoms strategija, kai domina organinės paieškos rezultatai. Kartais net verta apsvarstyti vertimo poreikį ir tokiais atvejais, jei auditorijos plėsti neplanuojate.
Dar vienas pridėtinės vertės aspektas yra mados tendencijos. Anglų kalba tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse yra itin populiari ir tarsi užvaldo internetą. Vis dėlto visuomenė yra susipriešinusi: kol vieni reikalauja taisyklingos lietuvių kalbos viešojoje erdvėje, kiti ją laiko nuobodžia ir papildo anglicizmais. Yra ir trečiasis kelias, kurį renkasi vis daugiau elektroninės prekybos atstovų – tai dalinis vertimas, kai svarbiausia reklaminė informacija pateikiama keliomis kalbomis. Ir linksma, ir taisyklinga, ir smagu. O ir vertimo paslaugos nenueis veltui – išverstus tekstus visada galėsite panaudoti plėsdamiesi į užsienio šalis.
Didesnė auditorija
Vis spartėjant globalizacijos procesui, kartu darosi vis lengviau pasiekti klientus net ir kitame pasaulio krašte. Verslui siūlomi patogūs siuntų siuntimo būdai, galimybė valdyti sandėlius užsienyje, greitasis pristatymas ir kt. Visa tai leidžia augti greičiau ir efektyviau atrandant šias neribotas galimybes.
Žinoma, tam prireiks vertimo paslaugų, nes auditoriją pritraukti lengviausia vartotojams suprantama kalba, t. y. anglų, ispanų, kinų ar kt. Vienas lengviausių būdų pritraukti naujų klientų yra kreiptis į juos jų gimtąja kalba – taip ugdomas pasitikėjimas tarp pirkėjo ir paslaugos tiekėjo. Tyrimai rodo, kad žmonės yra gerokai labiau linkę naudotis paslaugomis ar pirkti produktus, kurie pristatomi jų gimtąja kalba. Dėl to turinio vertimas ne tik didina auditorijos pasiekiamumą, jis padidina ir reklaminės informacijos įtaigą.
Daugelis verslo atstovų suvokia šias naudas, bet pamiršta apie kokybę. Svarbus ne tik vertimas, bet ir jo tikslumas, tinkamas pateikimas – juk kalbame apie šiuos laikus, kai pirkėjai yra pripratę prie gero ir kokybiško turinio, kurį pateikia globalūs prekiniai ženklai ir vietos verslas. Pasiryžę užkariauti naują rinką konkuruosite su visais ir šioje kovoje tikrai pravers lokalizacijos paslaugos. Vertimo paslaugos ir turinio lokalizacija yra ypač svarbi: tai leis jūsų verslui būti pastebėtam, įvertintam ir atskleisti savo maksimalų potencialą. Internetinės parduotuvės vertimas suteikia daugybę privalumų ir atveria kelius į tarptautinę rinką.